دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

مسیح ما


دانلود آهنگ جدید مسیح به نام ما
Masih - Us
تنظیم و میکس و مستر : موموریزا ؛ ترانه سرا : دانوش
متن ترانه ما از مسیح

دلم نمیرسه زورش / نمیخوام حتی به زور عشق

ببین یه روز میشکنه دلت / منتظرم برسه روزش

مسیح ما، دانلود آهنگ جدید مسیح ما   متن ترانه
دلم نمیرسه زورش
نمیخوام حتی به زور عشق
ببین یه روز میشکنه دلت
منتظرم برسه روزش
چرا شد همه چی عوض زود نکنه هوس بود
عشق تو قشنگ بود اما از دور
بد کرد دلت یه کاره قلبمو از وسط دوتا کرد
اینجوری نگاه نکن نمیگم برگرد بهت حتی اگه دلم واسه دلت پر زد
چرا نمیتونم داد بزنم این دلو از جاش بکنم
تا میخوام از یاد ببرم تو رو صدات میپیچه باز تو سرم
تو ما شدی بدون من قول دادی بمونی یه روز به من
واسه تو چرا همه چی فرق کرد یهو چی شد بگو به من
بد کرد دلت یه کاره قلبمو از وسط دوتا کرد
اینجوری نگاه نکن نمیگم برگرد بهت حتی اگه دلم واسه دلت پر زد
بد کرد دلت یه کاره قلبمو از وسط دوتا کرد
اینجوری نگاه نکن نمیگم برگرد بهت حتی اگه دلم واسه دلت پر زد
دلم نمیرسه زورش نمیخوام حتی به زور عشق ببین یه روز میشکنه دلت منتظرم برسه روزش

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ مسیح به نام ما کلیک کنید
  • ۰۰/۰۲/۲۱
  • حسن عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی